Next
Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

Yorum Gönder

  1. herkese merhabalar sonunda bilgilenecek bir yerde buldum :) bilenler anlatabilir mi ?ne zaman aşılanabilir ? birde kargo ücretini ben karşılamak üzere meyve veren fide kim gönderir bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoırumunuz için teşekkür ederim.
      Blog daha yeni bende sizin gibi amatörüm.
      Eğer size limon ağacı gönderecek bir yer bulursam bilgilendiririm.

      Sil
    2. Söyle bir adres buldum.
      https://www.e-fidancim.com/Tuplu-Yediveren-Limon-Fidani,PR-373.html

      Sil
  2. O boyutta limon veren ağaç inanılmaz. Çok sevdim gerçekten. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoırumunuz için teşekkür ederim.
      Henüz Limon veren bir ağacım yok.
      Gördüğünüz resmi sembolik olarak ekledim.
      Bakalım ileride ağaçlarım limon verirse burada yayınlarım.

      Sil

 
Top